Rutigt!

Så småning om blir det klinker golv i vår hall också. Plastmattan är inte så het (;


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag har inte läst vilka kommentarer du fått, men jag blir så jävla förbannad på att avundsjuka människor sitter bakom skärmen och knåpar ihop anonyma påhopp. Du har en fruktansvärt FIN familj och din blogg är så jävla urmysig att läsa.



Stor kram

2012-04-15 @ 12:11:00
Postat av: Annica

Kommer bli så snyggt :)

2012-04-15 @ 14:25:56
URL: http://annista.blogg.se/
Postat av: kajsa

ååå va fint, vill ha =)

2012-04-15 @ 17:56:58
Postat av: Vendela

Hejsanhejsan,

schackrutigt! Det är sannerligen ett bra val. Ska bli kul att se hur slutresultatet kommer bli. Skulle du vilja visa upp det på Byggla? Du kan maila mig så berättar jag mer. Är du bygglapepp får du en liten välkomstpresent :)

Ha en fin måndag och lycka till med golvet!

Mvh

Vendela på Byggla

2012-04-16 @ 09:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback