Söta!

Ni är så fina så fina! :D blir så glad! Ja visst är han fin och bilden på Sebastian och Hector tycker jag också massor om! Jag kan säga att jag inte är prio när pappan kommer hem direkt. Dom där två saknar varandra på dagarna det syns lång väg. Bättre pappa kunde Hector inte haft! Han är verkligen glad i honom!

Och tack för tipset med gröten, jag blir glad för såklart vill jag hans bästa! Vi ska ge honom järndroppar tills han är strax över året. Men ska Iaf ringa imorgon och höra med neonatalens läkare vad dom säger. BVC brukar tyvärr inte ha så stor koll på prematura bebisar ^^ men vem kan klandra dom!

Ha en mysig kväll underbara! Puss! (: ps. Såhär liten var hectors första pyjamas. Då var den lite för stor.. Nu har han den blåa pyjamasen som ligger under. Tycker ni att han har växt? (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback