Tisdag!

God morgon! Hoppas ni sovit gott. Vi duschade innan vi kröp ner i en renbäddad säng igår kväll, sover man som bäst!

Ska strax kliva upp. Äta min andra frukost. Får ju frukost på sängen av älsklingen innan han åker till jobbet varje morgon <3 men börjar bli hungrig igen.

Dagen är helt oplanerad men har lite här hemma att fixa med! Små pyssel och sånt. Jag är expert på att roa mig själv och har faktiskt aldrig tråkigt ensam. Är en väl en ensamvarg i mellan åt och social när jag tröttnat på det.

Men nu upp och hoppa och börja den här tisdagen med en mysig frukost med tända ljus, bläddra i nya "vi föräldrar" som låg i brevlådan igår och planera upp dagen!

Tack för att ni finns och för era gulliga kommentarer! Blir SÅ GLAD! :D


Kommentarer
Postat av: Sarah

Ni är så fina! Jag har tänkt kommentara flera gånger nu på sistonde med anledning av de tråkiga kommentarerna kring Hector, men inte kommit mig för.



Jag hoppas att ni kan skaka sådana där kommentarer av er. Man ska inte jämföra barn, särskilt inte prematurt födda barn. Men jag vet att det kan vara svårt ibland och att man lätt blir orolig, är likadan själv med min dotter.



Kram kram

2012-04-17 @ 11:29:43
Postat av: Maria Simann Frennvik

Då såg du nog mig i tidningen ;)

2012-04-17 @ 17:09:40
URL: http://magmar.blogg.se/
Postat av: Marie

Vad står det på din arm?

2012-04-18 @ 06:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback