Vecka 18

Lika mysigt som för två veckor sen. Älskar att hon börjat sparka, lugn som Hector var i magen. Inget upp och nerigt humör inga speciella saker jag äter mer eller känner sug efter. Mår bra väldigt bra! Lite illamående om jag inte äter regelbundet. Och trött. Men uj, jag njuter. Älskar dig redan. Känns som du kommer bli lik mig. Det säger din pappa med. Med mycket skinn på näsan. En tjej som kommer stå upp för sig själv. Lilla gumman <3 längtar tills den 20 april. Då får vi se dig igen!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag blir så glad när jag läser och ser bilder på din mage som det ligger bebis i. Jag vet hur jag känt och hur jag mått. Jag saknar det och jag är glad att få minnas det med.

2012-04-11 @ 08:21:38
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback