God kväll

Uj råkade somna mitt i filmen vi såg. Jag är en trötter! Ska strax gå upp från mysiga soffan och krypa i säng! Vi har haft en mysig lördagskväll. Ätit gott, pratat om lillebror och kommit fram till hans namn. För vi har dom senaste veckorna blivit helt förvirrade och det som kändes så säkert innan har vi alltså skippat nu. Ni har säkert märkt att jag numera skriver just lillebror (; namnet kommer när han kommer ut! Så vi verkligen ser att han är en som passar i det vi tycker om. Ingen i Sverige heter det! Vilket jag uppskattar!

Imorgon är min älskling helt ledig! Han jobbade fem timmar idag på morgonen. Och sen kom han hem. Han har blivit befordrad på jobbet! Är så glad för hans skull. :D min duktiga make! Och svar på en kommentar: hans jeans är från hm divided och tröjan är från carlings (;

En annan fråga ang. babyshop! Rabattkoden finns på deras sida på Facebook! Så in där med er! Vet dock inte om den gäller längre men tror det är några timmar till.

Nu blir det sängen! Imorgon fortsätter vi fixa inne i nya dator rummet blir riktigt fint :D puss på er! Och sov så gott!

Ps. Vecka 37 idag!! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men åh vad gravid och vacker du är!

Svar: tack söta va glad jag blev :D
little misssunshine

2012-08-18 @ 22:59:53
URL: http://www.gladayoyo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback