God morgon söndag

Hoppas ni sovit gott! I natt sov båda två hur bra som helst! Jag kunde till och med somna om på en gång när jag varit uppe på toa! :D det gjorde mycket och nu Känns det som att jag sovit i ett dygn! Vaknade vid nio och låg och myste länge innan vi gick upp.

Tog en lång varm dusch och älsklingen fixade söndagsfrukost med amerikanska pannkakor rostbröd och massa pålägg. Tända ljus och te. Som jag sitter och dricker upp nu. Ska strax fortsätta rensa bland papper i vårt arbetsrum. Skönt att få det gjort! Ordning och reda :D älsklingen ska ut och klippa gräset och Hector sitter i sin stol och leker i skuggan medan. sen målar vi klart lillebrors säng idag med!

Ha nu en riktigt bra söndag! (: och ta hand om er! puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback