Kalas lördag!!

God "morgon" kalaslördag! Whi :D vaknade med strålande humör alla tre och har varit riktigt effektiva sen vi gick upp (: jag har bakat egen prinsesstårta nyss. Ur leilas "a piece of cake" undrar varje gång hur hon orkar baka dessa avancerade recept hela tiden?! Haha (; fast gott blir det alltid! Så värt det helt klart! (: har företett maten och ja allt är nästan klart förutom vi. Ska strax ner i "relaxavdelningen" som det så flådigt stod i mäklarförklaringen. Visst bastu. Och ett större badrum haha (; men ja. Blir inget relaxande för mig idag inte. Ska skynda mig så mycket jag bara kan. Målet är att färga håret (ska fota vilken jag använder inte glömt bara lite smått seg) och duscha på en timme. Det hinner jag :D sen på med smink och någon klänning! Perfekt väder idag!! 20 grader och strålande sol! Precis lagom (: vi hade en riktigt mysig kväll igår. Satt och åt middagen på altanen medan solen gick ner och efter det blåste vi ballonger så vi bara satt och flamsade tillslut. Yr! Dags att hoppa upp ur soffan och blanda färgen! :D ha en underbar dag allihopa! Tack för kommentarerna! Lovar att svara så fort jag hinner sätta mig vid datorn! Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback