Pluggar

Sjunkit ner i mysigaste plugghörnan efter en hektiskt dag och kväll. Ibland hinner man knappt andas. Men nu sover Hector, det ligger god middag i magen och det står en kopp te framför mig. Dags för plugg. Sen mys med min kärlek innan läggdags!

Dagen har varit bra! Spöregn hela tiden. Jag njuter. Hösten känns nära och jag älskar det! Tända ljus i hela huset och ett lugn som nog bara finns här ute bland skog och natur. Avkopplande.

Ikea besök och handlat det sista inför din ankomst lilla hjärtat! Vi saknar dig! Nu är det nära. Det känns i hela mig. Du är så älskad redan nu. <3 efterlängtad och otroligt älskad!


Kommentarer
Postat av: Camilla

MYSIGT! Jag längtar ihjäl mig till hösten :)

2012-08-26 @ 00:26:12
URL: http://cammycupcake.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback