Sjukstuga

Först ut var Hector. Sjuk och frisk på två dagar hoppas hans mamma inte är sjuk längre. Känns som huvudet kommer sprängas när som helst! Älsklingen är ledig fredag men jobbar lördag så idag vabbar han och jag måste bli frisk på två dagar :P vilka krav man har på sig (; så konstigt igår på dagen när jag pratade med mamma i telefon och hon frågade om jag kände mig dålig pga. av att Hector vart sjuk.. Så kände jag inget. Och nu. pang. jag är väldigt vääääldigt sällan sjuk och är det oftast inte så länge så håll tummarna. Att ha feber och ont i halsen och vara förkyld höggravid med en "mask" ja vår son är precis som sin pappa som liten. Han är överallt hela tiden haha! Kuta kuta kuta. Han utforskar ju världen lillfisen. Men kombinationen är inte helt skoj. Haha! Frukost är påväg upp till mig. Jag har världens bästa make! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback