God morgon 121212

Det är fortfarande mörkt ute, vi har bara tänt upp stjärnorna i fönstrena. Jag och Dorian har tänt ljus, gjort en kopp te och satt oss i vardagsrummet. Han leker i gymmet och jag dricker en kopp te och tittar på Nyhetsmorgon. Det är alldeles tyst utanför. En av sakerna jag älskar med landet, tystheten. Att kunna höra sig själv andas när man ligger i sängen och ska sova. Det har kommit ännu mer snö nu. Såhär borde det vara varje år. Snö lagom till första advent och sen hela december. Drömde inatt att allt hade regnat bort och istället hade det blivit översvämning. Tur att det inte var så (;

Idag efter älsklingen slutat jobbet så ska vi baka lussebullar! Dagen till ära! Idag skulle man gift sig! Sista gången som ett datum är lika i siffrorna. Ja för det finns ju bara tolv månader på året. 121212 firar vi med lussebullebak och mys! Sebastian tyckte att vi kunde förnya våra löften hihi. Får bli till varandra inför varandra då (;

Imorgon är det redan lucia! Granen ska kläs, lucia på dagis ska upplevas och pepparkaksdeg ska göras! Den ska stå i kylen minst två dygn så blir lagom till julfesten! Mysigt det ska bli! Längtar verkligen!!

Hoppas ni får en bra dag! Så hörs vi snart igen! <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Ååh, vad roligt att se att ni också har en liten Dorian. Det heter min son också och han fyller snart tre år :) Superfint namn :)

2012-12-13 @ 09:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback