Julkänsla

Ikväll har vi verkligen kommit i julstämning. Innan älsklingen kom hem tände jag massa ljus i hela huset, tände en brasa och dämpade belysningen och tände julstjärnorna. Vi åt god middag och myste med världens bästa ungar innan det har dags att stoppa om dom och pussa god natt <3 sen har vi suttit i vardagsrummet och slagit in julklappar, druckit glögg, myst framför en varm brasa i kakelugnen och tittat på äntligen hemma julspecial. En fin kväll helt klart! (: och snart ska vi krypa ner i sängen och sova.

Idag har jag pluggat och fixat det sista på julkorten. Får skicka dom med vanliga frimärken i år (; man kan inte hinna med allt! Är imponerad att vi överhuvudtaget fick ihop julkort med kort på barnen och allt haha!

Förra helgen hade vi julfesten och den blev så himla lyckad! Gud va jag skrattade! Mysigt stämningsfullt och riktigt bra blev det :D vi bakade pepparkakor, kokade julgodiskolor av olika slag, åt julbord, lyssnade på julmusik, dansade runt och nästan runt granen (om den inte stått så långt in mot väggen haha) och slocknade runt tre på natten. Det var riktigt mysigt att få dela den kvällen med er <3

Ska ta och väcka min bättre hälft och göra oss i ordning för sängen. Sov gott fina ni <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback