<3

Jag och Hector äter lunch, eller jag äter och Hector ligger som en groda på min mage och jag äter med en hand. Tänk att en sån liten person kan ha en sån stark inverkan på en. Jag skulle göra vad som helst för att göra honom till den lyckligaste någonsin! Och han gör mig till den lyckligaste bara genom att finnas! Tänk att han är våran! Ibland får jag nypa mig själv i armen. Hade jag vetat att det var Hector som låg och bökade runt i min mage hade jag inte klagat lika mycket på hur jobbigt det var att må illa och hur irriterande det var att behöva springa upp på toaletten mitt i natten fast det bara kom ett par droppar. Att bli mamma till Hector är en ära! Jag njuter av varje minut av honom och likaså med bebis i magen. Nu vet jag ju hur fint det är att bli förälder. Och jag håller inte alls med många som säger att livet blir jobbigare med barn. Jag kände en mening med allt när Hector kom <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback