9 februari - Fanny

"God morgon grattis Fanny raring hoppas du får en fin namnsdag och Torsdag kram till dej och killarna farmor farfar"

Jag har tydligen namnsdag idag! :D mysigt! Är det någonting jag aldrig kommer bli för gammal för så är det att fira dagar man har! Allt blir så mycket roligare då! Blommor och frukost på sängen och massa grattis sms! Bla. Från min farmor och farfar som jag är SÅ glad över att ha i mitt liv! <3

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/180392/images/2012/pic_188527756.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skrev ju nyss ett inlägg och nämde inte någon namnsdag? Hur kom blommorna in i bilden?

2012-02-09 @ 11:58:15
Postat av: Anonym

Anonym: hänger inte riktigt med.. Hur dom kom in i bilden? :) jag fick dom efter första inlägget jag skrev. Shit va folk hänger upp sig! Säg grattis och var glad ist ;)

2012-02-09 @ 12:36:28
Postat av: Ami

Grattis :) härligt med blommor och uppvaktning, det förtjänar du! <3

2012-02-09 @ 14:02:25
URL: http://insidepain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback