Grattis på alla hjärtans dag Fanny!

Vad vore livet utan dig Fanny, det har jag undrat många gånger.
varje gång så kommer jag fram till samma svar, jäkligt tråkigt skulle det vara!
det finns verkligen ingen i hela världen som förgyller min vardag som du gör!
du kan verkligen få mig att skratta, le, sjunga rent ut sagt av glädje!

jag kommer ännu ihåg den första gången jag såg dig, eller ja det första tidiga riktigt starka minnet av dig!
kanske inte ska beskriva dig här då, men jag vet en sak iaf och det är att du var väldigt söt, trots hur du såg ut :) du va otroligt utåtriktad då, du pratade på en massa och man hörde dig hela tiden!
än idag så älskar du att prata på i timmar om allt :)

medans åren gick tyckte jag bara att du blev snyggare och snyggare varje gång jag såg dig, i högstadiet var du riktigt snygg ;) men du var otroligt snäll och hjälpsam. du gav alltid ett underbart leende på läpparna till alla.
sedan hände något, du försvann men varje gång jag såg dig sedan på stan så var du alltid lika snygg! du fick mig att le och må bra varje gång du gav mig det där leendet. även om jag hade haft en skit dag så var det något speciellt med dig som gjorde mig lugn, avslappnad och fick en varm glädje i kroppen.
tänk att efter att ha känt dig halva livet och alltid tyckt om dig äntligen få ha dig som min fru, ord kan inte beskriva den känslan jag har i magen min! att du skänker mig den glädjen och värmen med ditt leende varje dag är obeskrivligt!

det känns som att du har hjälp mig med massor i livet redan innan vi blev ett par, kan inte förklara känslan, men det är något med dig som satte sig på mitt minne som fick mig att orka kämpa vidare.
jag vet att jag kan misslyckas med små saker eller göra små fel, men en sak kommer jag aldrig göra misstag med! det är att jag älskar dig utav hela mitt hjärta! och jag kommer spendera varje dag av mitt liv i detta och de kommande liven att försöka ge dig ännu mera glädje, värme och kärlek än vad du ger mig!

idag är det trors allt alla hjärtans dag!
dagen då man ska vara glad och lycklig med den man älskar!
tänk att jag får spendera den med dig!
jag hoppas verkligen att min frukost på sängen gav dig gummanen bra start på dagen eftersom jag la ner massa kärlek på den ;)

vad vore världen utan kärlek?
jag har undrat det många gånger och kommer alltid fram till samma sak!
jag skulle inte ha träffat dig, eller känt dom där fjärilarna i magen som jag känner varje gång du tittar på mig!
jag älskar den känslan i magen du ger mig varje gång du viskar i mitt öra, "gosis, jag älskar dig".
det finns ingen som är mera fantastisk än dig Fanny, du har allt jag drömt om och ännu mera!

Jag älskar dig utav hela mitt hjärta!
Grattis på alla hjärtans dag gumman!


Kommentarer
Postat av: Anonym

wow, vilken fantastisk karl du verkar ha! Och vilken underbar kvinna Du verkar vara! Hittade bloggen igår, och har spenderat många timmar här sedan dess! Mycket fin och läsvärd!

2012-02-26 @ 11:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback