Kväll

Det känns som om klockan vore jättemycket med tanke på att det är så mörkt ute. Har precis hämtat en massa ved ute i vår bod och eldar både i kaminen och i kakelugnen här uppe. Varmt och mysigt! Sticker i kinderna när man går ut. Myser runt här hemma med raggsockor och tänder massa levande ljus. Katterna värmer sig vid elden därnere och Hector ligger på sitt varma fårskinn vid brasan häruppe. Han är helt tagen av elden!

Om en sådär 30 min kommer älsklingen hem. Fastnade på vägen med trasig bil igen, någon där uppe ber oss att köpa en ny bil typ NU! I veckan så ska vi iväg och kika! Och den jag bloggade om blir det inte, påtok för liten! Blir möjligtvis en A4 vi får se. Klämma och känna!

I helgen eller rättare sagt imorgon checkar hela familjen in på hotell och myser! Ska bli riktigt mysigt! <3 Sebastian jobbar lite i helgen men största del har vi med varandra! Lääängtar!! Hela lördagen blir det familjemys :D

Ska ta och börja med middagen är hungrig och anns och min lunch var inte direkt upphetsande :P

Ikväll blir det film, en jäkla massa gosande och packa för helgen (: puss!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag tycker han är så fin och har så fina kläder er lilla kille :). Jag gillar oxå retrokläderna och hade mycket sånt på Vinga när hon va sådär liten. Hade ju original att ärva dessutom efter sin pappa hihi ^^.

2012-02-03 @ 11:54:58
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback