Lördag!!

Hoppas ni mår toppen! (: vi har har precis vaknat eller för ett tag sen, somnade inte förens tre i natt. Satt och bara myste. Kramades. Pratade om allt och inget och grät. Det är så fint! Att öppna upp sig och öppna upp hjärtat. En lugn stund i en så annars stressad vardag. Bara han och jag <3 älskar så innerligt! Du är den vackraste!!

Igår innan vi satt oss med massa smågodis, tänd brasa, film och höll om varandra hade vi Emil och Therese och deras två barn här på middag! Jag tycker så mycket om dom och Sebastian med. Vi har inte direkt haft umgänge här i linköping innan, men ur allt dåligt kommer det alltid någonting bra! (emils bror hämtade ju älsklingen när han fastnade med bilen den där natten) jag är riktigt glad över dom! Och fina Linda vi lärt känna! Vilka människor! <3 vi åt middag, godis och myste runt. Therese och jag malde på i hundraåttio, blir Lixom aldrig tyst. Haha! Underbart känns så avslappnat! Och Sebastian trivs så bra med Emil! Så vi kommer nog hänga en del (: älsklingen lagade riktigt god middag!

Idag ska vi äntligen sätta upp köksfläkten :P och göra klart det sista i köket! Han har jobbat så mycket så det har inte funnits tid :( och badrummen får vi sätta fart med direkt efter! Ett rum i taget! Och nu köket klart! Sen badrummet på övervåningen (: slipper jag kuta två trappor ner (; mitt i natten! Jag har redan känt små små buffar i magen och faktum är att när man väntar två så är det ganska vanligt i vecka 10.. Jag var hos en av mina närmsta vänner (hon är spå"tant") och hon hade rätt om
Allt!! Allt hon sagt har hänt! Jag skulle få en pojke först och sen en flicka.. Fast hon var så osäker för att hon såg både och men mest en flicka..? Två kanske.. Time Will tell. Oavsett - lycka på högsta nivå!! <3 den här graviditeten har jag lovat mig själv att ta det lugnt och ha lugnt omkring mig. Att Hector kom ut förtidigt pga av mycket tjats, oro och ovisshet, stress och sånt det blev ganska självklart på sjukhuset. SÅ för att bespara oss det igen så har jag tagit avstånd från allt som gör mig orolig och upprörd och stressad. Täääänk om vi blir tre barns föräldrar!!! Underbart :D

Nu mysig lördags frukost med allt vad det innebär! Och jag har önskar våfflor till lunch :) mums!

Ha en riktigt bra lördag! Puss&kram!




Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, tror du på tvillingar alltså? Spännande!

2012-02-11 @ 12:52:37
Postat av: Anna

Åh tänk om det är två!! <3

Ring och boka in tidigt ul så ser dom om det är två! :)

2012-02-11 @ 14:36:03
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback