Mama time

Mys! Ligger i soffan på fårskinnet, brasan sprakar och värmer, massa ljus tända, ligger och läser "vi föräldrar" och vilar. Mamma tid (: Sebastian och Hector lagar middag till oss blir Asien inspirerad kyckling wook med ris. Är hungrig! Jag har världens bästa make <3 "vill överraska med middag jag fixar maten vila du" Anna och ellie är uppe och vilar och jag passar på. Gravid trött och känner mig inte helt hundra. Men det vill inte bryta ut. Blir väl lagom till helgen när jag ska jobba och vi ska hälsa på Dennis och Josefina :P nej jag ska hålla mig frisk! Sådeså.

Nu bläddra lite i tidningen och bara mysa. Idag har vi varit på promenad i solen i 1,5 timme. Så vackert här! Man blir lugn i hela kroppen! Älskar det!! Och efter middagen blir det film och så (:

Pussar <3


Kommentarer
Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Du är så fin!! :)

2012-02-29 @ 02:03:11
URL: http://jenfotografi.blogg.se/
Postat av: Jennica

KRAM! Tycker det är jättetråkigt att det blev som det blev och särskilt nu när vi bor så nära! Men jag är en bitter människa som antagligen inte är värd att ha dig som vän, så känns det iaf haha. Jobbar på det dock ;)



Grattis till bebis i magen förresten, osäker på om jag sagt det innan!? Hur som helst, grattis! :)



Jag mailar dig! Saknar dig med. Kram!

2012-02-29 @ 18:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback