morgonpigg!

haha, jag undrar om det är jag som ska gå upp och åka och jobba istället för tröttfisen sebastian (; fast och andra sidan. snart kommer jag det! jag fick jobb igår. utan att ens söka. nämnde vid nått tillfälle för tjejen i kassan på coop extra i närheten av oss att jag hade glömt mitt jäkla medlemskort och att jag jobbat på coop innan mammaledigheten och så fick jag rabatt ändå. haha. hur som helst, hon snappade upp det och när hon såg mig igår. (förstår inte ens varför dom vill anställa mig, sett ut som hell varje gång vi varit där..! (; ) så sa en annan "är det henne du pratat om" hihi, det tisslas och tasslas om mig på coop i kisa :P hur som helst. det blir såklart extra. dom vet att jag har hector, men eftersom dom vet att jag kan både kassan och kundtjänst så vill dom att jag jobbar vissa helger. nu vet jag inte alls hur mkt det blir. men glad blev jag såklart! jamenar det kryllar inte om jobb här på landet ^^ och att FÅ ett utan att ens be om det, det kallar jag flyt! jag har aldrig haft svårt för att få jobb, kan bero på min pratglada och framåtaktiga personlighet. jag är alltid rak, tydlig, ärlig och lojal. ja, sådär som jag vill att andra är mot mig!  hur som helst. vi får se när dom ber mig komma in. blir det fram med pumpen igen då.. vad jag inte saknat den :P men men. ska bli kul att se lite rörselse! även fast jag alltid längtar hem till lugnet efter några timmar i olugnet. den här butiken går nog inte att jämföra med coop forum.. den är ju gigantisk. (; varför jag jobbar extra? jo, jag är trött på att gå hemma. jag kommer gå hemma minst två år till.. (bebis två kommer ju hihi) och när man väl får ett jobb här, då taaar man det! jag sparar mammadagar! sen är det riktigt bra sen när jag börjat plugga! som jag kommer göra i september istället. jag hittade en utbildning, samma som innan, men på en annan skola, kostar 30000 istället för 104000?!?! och är ett år istället för två år. så den blir det istället. det är aldrig försent att ändra sig!! (:

jag vaknade vid sex fick frukost på sängen. tack älskling ♥ läste bloggar och forum på nätet i två timmar, sen vaknade hector vid åtta, (vi håller på att ställa om hans sovtider, så nu somnar han vid nio ist för halv elva på kvällarna) ammade, bytte blöja och nu sussar han igen. då tog jag en dusch, och åt en graipfruit och stod på vår altan och öppnade upp (har inglasad) och stod och tittade ut mot sjön och skogen och drog in frisk luft i 20 min. det känns som att våren är på ingång! mysigt! det enda som inte är så härligt är att alla fula mullvadsjordhögar visar sig i trädgården nu. men det är bra, nu kan vi ta tag i det där. så gräsmattan är lite finare i sommar (; i sommar blir det mycket fix i trädgården. jag ska begrava min katt veras urna också. under ett körsbärsträd. ♥ saknar henne!

tänkte titta på efter tio sen men jobba lite innan (: hoppas ni får en riktigt bra torsdag! planerna här hemma är mest fixa inför helgen. ska tvätta upp vårt enorma tvättberg. och småplocka. imorgon kör vi storstädning! längtar till lördag! kommer bli så kul! :D lagom många som kommer, vi blir runt tjugo st. är ganska så glad att inte fler kunde (; nu hinner man ju prata med alla också.

nej dags för jobb! ha en riktigt bra dag som sagt! PUSS! (:







Kommentarer
Postat av: Mimmi winter

Jag har försökt kommentera flera gånger men det har inte gått :P Men nu går det ju! Jag skulle i alla fall skriva att din mage är så himla fin redan i v 8 (skrev jag rätt vecka nu? och hålla med om att den ser i alla fall jag gärna mer av =) Också såklart - grattis till the job! Klart du ska ha flyt - det är din tur nu =)

2012-02-23 @ 11:08:44
URL: http://www.nattstad.se/MimmiWinter
Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Åh, är det mot Kisa ni bor? Där bor en av mina närmaste kompisar och hennes kille, är där titt som tätt :) Då bor vi nära varandra ju ;)

2012-02-29 @ 02:16:17
URL: http://jenfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback