Planering

Jag älskar att planera! Att gå dag ut och dag in i samma spår det fungerar inte för mig! Jag är för estetisk! Jag behöver använda min kreativitet och skapa, forma och uttrycka mig. Både i tal, skrift och foto. Jag har blivit uppbokad på flera bröllopsfotograferingar (till och med om två år) "så vi vet att du verkligen är ledig" gulli :D jag planerar och hjärnan går ständigt på högvarv. När jag frågar andra vad dom tänker på och jag får svaret "ingenting" haha! För mig fungerar inte det där! Jag tänker JÄMT och ständigt på saker. Jag ligger två år eller ja fem år fram i min/vår planering i livet. Jag har så mycket jag vill uppleva, genomföra och göra! Jag brukar fråga senastian ofta hur han tycker, ja jämt! För mig är det en självklarhet att vi lever ett liv där vi båda lever fullt ut! Upplever drömmar och får utlopp för våra personligheter! Att pussla med livet får man alltid göra, och det är väl just det som är så fint med allt! Även fast det inte alltid blir som man planerat så blir allt alltid till det bästa! Jag har alltid haft en förmåga att se positivt i allt, samma gäller honom! Vilket ger oss ett enormt försprång! Vi rycker på axlarna när det skiter sig och lyckas jämt hitta nya lösningar tillsammans!

Det här året kommer bli toppen och jag vet att det kommer hända många roliga saker! (: det är ju trots allt faktiskt VI som skriver på nästa kapitel just nu - är inte det så jäkla skönt att veta?! Man formar sitt liv precis som man själv vill! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback