Strålande sol och snö

Elva minus ute idag och snön knarrar under skorna, solen strålar och himlen är blå! Helt jäkla underbart! Vi har ätit en långfrukost och suttit och halvslumrat! Säger bara en sak! Att låta Hector sova i bilen i två timmar när vi var ute i går på äventyr var mindre smart :P ongen var pigg som en mört och somnade ett på natten! Kan ju säga att man blivit ganska bortskämd med hans braiga sovrutiner! Så idag kör vi på som vanligt och hoppas på att han ät trött runt tio som vanligt (: en liten tand är påväg också! Tänk att han blivit så stor :D

Älsklingen min ringde nyss och är påväg från Uppsala! Kommer om fyra timmar så ska vi alla äta middag ihop mys (: blir thaiwook med färska wookgrönsaker, gröncurry och kokosmjölk! Mums!

Dagen är oplanerad och vi luffsar mest runt här hemma i myskläder och ser trötta ut :P ska ta en långdusch nu och peela kroppen! Och sminka mig så jag känner mig lite piggare (:

Ha en jättebra dag! Det ska vi ha! Är glad att ann är här och håller mig sällskap. Bara tanken på att sitta själv efter allt upprivt gjorde mig panikslagen. Urk. Det kommer nog ta ett tag att få bort pappa på hornhinnan. Men det har ju gått innan så! Finaste ann! <3 kämpat på har jag gjort innan för att lägga allt bakom mig och självklart kommer det inte ta sju år att bearbeta som sist! Men ett tag. Tills dess! Ha fina omkring <3 Maria brukar ofta säga att hon är så glad att jag har så fina människor omkring mig! Och jag håller med hon är en av dom! Om man sållar bort energitjuvar och narcissistiska människor så har man ju bara kvar dom bästa! Och så fungerar jag! Mamma sa det, "Fanny du agerar inte såhär om det verkligen inte är allvarligt, du är den jag känner med stört tålamod" och vem känner än bättre än sin egen mamma. Nej jag är GLAD att jag har människor runtom som utan att jag behöver kräva att dom ska finnas här faktiskt verkligen finns! I vårt och torrt! Precis som jag finns för dom! Ytlig vänskap skulle aldrig fungera. Allt skit jag varit med om har format mig till den jag är, jag vill aldrig utsätta människor för den egna medicinen, men när gränsen blir nådd hos mig då finns ingen återvändo då har jag tröttnat.

Längtar efter hand armar omkring mig! Jag älskar honom galet mycket! Och jag vill bara krama honom!

Vi hörs senare! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback