Sunday.

Haha SJUKT kul fest!! Skratt, riktigt goda drinkar, god mat och massa härliga människor!! Alla var så nöjda och snart hoppas jag vi ses igen! (: alla kommer Iaf på sommarfesten i juli som vi ska ha! Jag/vi har SÅ fina vänner! Kunde inte önskat mig bättre! <3 tack för igår och att ni kom! Vi höll igång till fyra imorse. Då var vi så trötta så ögonen gick i kors ^^ hade verkligen kul!! Twister var ju gympa pass som heter duga. Har sån träningsvärk idag haha! Fotat massor med systemkameran. Lägger upp när sista gästerna åkt hem (:

Idag blir det röja lite, hade frukt puré över hela jäkla köket haha! God drinkar blev det iaf (; min bästa killkompis är grym på att blanda!!

Sen ska jag ladda dom urladdade batterierna med hemmaspa och film tittande! Imorgon kommer finaste Anna och ellie hit och stannar tills torsdag <3 MYS!!!

Ha en underbar söndag (: det ska vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback