Tacksamhet

tryggheten jag känner hos honom är obeskrivlig. Kärlek som är så stadig så vilken storm som helst skulle få oss att stå stadigt. "Jag skulle ge upp allt för dig" och älskling jag känner samma sak för dig. Jag har aldrig varit så säker på någonting i hela mitt liv som när jag är med dig. Jag vet att vi alltid kommer vara vi. Vad många det var som trodde vi skulle gå skilda vägar för att vi tog tag i alla drömmarna så snabbt. Jag har aldrig tvivlat på att vi skulle klara av det här. Varje dag ser jag en ny sida hos dig! Du är underbar och lojal och världens bästa make! Med dig ska jag dela livet och DET är lycka med stort L! Tack för att du älskar mig precis som jag är! <3 du är den finaste som finns!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Kärlek är vackert på alla plan.

2012-02-03 @ 20:57:31
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback