19 september

Det var som jag/vi trodde! Jag är inte så långt gången. I vecka 5+5 och då blev du till på julafton skruttis <3

Dagen har verkligen varit upp och ner. Iaf mitt humör. Det började bra, var oroligt ett tag men nu mår vi bra igen! Blev besök hos kvinnokliniken för ul utanför på magen visade inte så bra. Och barnmorskans kommentar var "det kan ha varit någonting men det är inte säkert att det är kvar" det?! Usch att sätta såna tankar i mitt huvud var inte snällt. Oron tog ju över hela kroppen! Så vi ringde och fick en "akut" tid på kvinnokliniken och fick göra ett vaginalt ul. Det visade att du låg där! Gissa om vi blev överlyckliga!!! Jag längtar som bara den efter dig! Få hålla i dig och älska dig villkorslöst! <3

Så vecka 5+5 och beräknat den 19 september! 10 dagar efter min 27 års dag (: älskade unge <3

Tack Maria för att du är så fin! Älskar dig gumman! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback