<3

Det regnar in mejl, sms och samtal. Och jag förstår! För att trycka ner en människa det är inte okej! Jag är imun mot idioti och elakhet! MEN i går såg jag Sebastian riktigt sårad. Hur han än vrider och vänder på sig så kommer han aldrig vara bra nog. För det är precis så han känner. Vad skönt det är att äntligen slippa underhålla vad vi mått dåligt över så länge. Snart snart har jag bearbetat min ilska! DÅ går jag tillbaka och bloggen blir vanlig igen. Men eftersom jag numera kommer dela med mig av sånt som kanske inte är så roligt i livet så kommer jag kräks av mig. Det är trots allt ett år av elände. Ett år!!!! NU kanske vi äntligen får slippa magont!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback