Anna<3

Man kan inte bli annat än glad! Hittade det här i hennes blogg:

"Nu sitter jag här hemma igen och i em/kväll ska jag över till Fanny och ha en tjejkväll med god mat, film och hemmaspa tjuvläste jag på hennes blogg ;) Kommer bli MYS!!
Den människan är så underbart härlig , man blir alldeles glad i hela kroppen när man är med henne, hon utstrålar ett sånt lugn och självsäkerhet så det smittar av sig! <3"

Anna och jag träffades på mitt jobb jag jobbade på när jag väntade Hector! En av dom vettigaste, roligaste, snällaste och finaste människan jag träffat! Med en humor som är lika knasig som min och ett hjärta av guld <3 tack för att du finns gumman! Så glad att jag har dig!

God morgon underbara! Ska strax tassa upp och starta den här söndagen med äggröra, bacon, graipfruit och en kopp te. Mina älsklingar ligger här och sover. <3 hoppas ni får en riktigt bra dag! Var rädda om er! Puss&kram!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/180392/images/2012/pic_186719019.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback