Diplomerad energiterapeut

tänk, imorgon skickar jag in papper på en två årig utbildning som energiterapeut. det känns i hela kroppen att det här är rätt, det här är jag! det är som att dom skrivit till mig i kurskatalogen, hehe. nu kör vi! två år på distans! och med några tillfällen på internat. två år och sen är jag utbildad. lycka!! :D som jag velat fram och tillbaka fram och tillbaka. men nu, nu känns det helt helt rätt (:

"En energiterapeut hjälper människor att frigöra blockeringar som ligger till grund för upplevda fysiska, mentala, andliga eller känslomässiga begränsningar. Syftet är att öka kroppens förmåga till självläkning och på så sätt förbättra livskvalitet och mående.
Vi vänder oss till Dig som är intresserad av att hjälpa människor komma vidare i sin personliga utveckling. Du har en helhetssyn på människan som fysisk, mental, andlig och känslomässig varelse och är intresserad av att söka grundorsakerna till ohälsa"

tack världens bästa maria för att du puschat mig och tack fina älskade älskling för att du alltid tror på att jag klarar av saker jag vill. ni är bäst!!



du ger mig styrka! jag älskar dig!!



Kommentarer
Postat av: Marielle

Åå vad spännande :)! Jag hoppas att det blir bra och att jag kommer få se dig framöver med detta :). Kram från mig<3

2012-01-09 @ 21:35:52
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback