Efter tio

Mysigt att sitta och äta brunch (blev varma mackor och en kopp te och juice) framför efter tio! Dom diskuterar kbt en terapi som jag vet fungerar väldigt bra!

Hector har fått mat och ny blöja och nu sover han igen. Sömntuta (: somnar vid tio tiden på kvällen och vaknar tio på morgonen, då ligger han och mornar sig en stund och pratar med sin snuttis haha det är så gulligt :D sen får han ny blöja och så ammar jag och sen somnar han i vår säng i ett par, tre timmar. Haha han är som skalman! Ät och sov tider som är vääääldigt inrutade (: och han har fixat dom själv. För oss är det inga problem att han är vaken till 22, han somnade vid halv nio en kväll.. Och jag sitter bara och saknar honom! Får bli ändring sen när dagis börjar! Så nu brukar vi äta frukost duscha och fixa hemma (: innan han vaknar igen!

Vi har mängder med snö här hemma. Ska klä på mig och Hector sen och pulsa lite i snön i skogen. Dra in massa frisk luft! Komma in och äta carbonara och mysa runt hemma! Jag älskar att vara här! Det var som Sebastian sa igår "guuuud va skönt att vara hemma" kunde inte sagt det bättre själv :P

Ska ta och äta upp och gå in och svara på ett mejl från en tjej som har en sphynx uppfödning också. Tanken är att "låna ut" Henry för nu är han könsmogen. Lilla gubben! Och hon var en av väldigt få uppfödare som inte BARA ser dollar tecken framför ögonen! Utan faktiskt som vi har katterna hos sig och inte instängda i ett litet rum och tar fram dom när det ska paras. Uh. :( nej Sånt förstår jag inte alls!

Jag är hemma själv idag och ikväll och imorgon vid tre kommer ann! Mys! :D tänk att vi känt varandra sen 14 år tillbaka! Vänskap som heter duga! <3 och älsklingen ringde nyss från Uppsala, har installerat sig och har koll på läget (: saknar honom! Fast vi saknar alltid varandra!

Ha en jättebra tisdag! Så hörs vi sen! Puss&kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback