God morgon!

Hoppas ni sovit gott (: jag och Hector ligger och myser i sängen, han ligger och pratar och är så mysig hihi. Ända som fattas är älsklingen min! Men imorgon får vi kramas igen :D han är iväg och utbildar ny personal på sitt jobb, är så stolt över honom vad han klättrat på kort tid! Och lönen var ju inte den sämsta heller... Blev helt ställd när jag hörde vad han skulle få ut i månaden. Men som sagt, pengar gör en inte lyckligare! Dock är det ganska bra att ha så man klarar sig! (:

Igår var det en riktigt fin dag! Johanna var här och vi åt en mysig frukost ihop, gick ut i vinterlandskapet med vagnen i två timmar, tack och lov för långkalsonger! Var helt röda om kinderna när vi kom in, mysigt! Tände en brasa, lagade lunch, bakade äppelpaj, tittade på film, tände massa ljus, myste med katterna och Hector, lagade middag, blev thailändsk stark räksoppa och vid åtta åkte hon hem. Tack gumman, det var verkligen mysigt att ha dig här <3

Idag tänkte jag baka bullar, Maria kom med det braiga förslaget! :D men först frukost!

Hörs sen! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback