Jag älskar oss

Nu har vi ätit tacos! Vi orkade inte i fredags så det blev idag istället! (: gott riktigt gott! Nu ska vi välja film och bädda rent i sängen och tända ljus i kakelugnen uppe i vårt sovrum (vi kan elda men vill inte i sovrummet) och krypa ner och titta på film! Mys!!! Bara kramas och mysa! Bästa som finns <3

Imorgon åker min kärlek och utbildar är så stolt :D stolt som en tupp! Han gör minst fyra utbildningar i månaden och får 15000 per utbildning! En bra belöning för en kille som kämpat sig uppåt! <3 två dagar i veckan är vi utan varandra och det står vi ut med ;) med tanke på att han är ledig sen dom andra! Nu i helgen fick han dock hoppa in och jobba. Men annars så! Ann hectors gudmor kommer hit på onsdag och stannar till torsdag kväll! Jag längtar!!! Tjejkvällar med massa snack och laga goda middagar och må bra! Jag har världens bästa vänner! Har ju inte haft det så roligt dom senaste dagarna, men massa upprivet och att ha vänner som mina.. Och en make som stöttar i allt! Kunde inte önskat mog mer! Jag älskar er <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback