min kärlek

jag har precis tittat klart på en helt underbar film, måste se om den ikväll med älsklingen. iiiih. gud vad jag saknar och längtar efter honom! det är helt sjukt att vi känner såhär, enda sen dag ett har jag älskat honom galet. det känns som en sån där tonårsförälskelse. jag blir galen på honom i mellan åt, speciellt när han inte ser sina fina kvalifikationer. han är så duktig! åh jag är så stolt! :D han har verkligen allt. allt och mycket mer. vi har gått igenom så mycket tillsammans. efter alla motgångar, upp och nergångar och jävulskap vårt förhållande fått utstå, så står vi här tillsammans starkare än någonsin. i n g e n t i n g kan skilja oss. och det säger jag med säkerhet i rösten. det är vi två. jag har aldrig varit så säker på någonting i hela mitt liv. vi har inte haft det lätt, vi har bråkat, mått dåligt, varit oroliga, MEN vi har lyckats ta oss ur allt det där. tillsammans. det har fanimej inte varit lätt att säga upp kontraktet med sitt gamla liv, gå på vacklande ostabila ben mot ett nytt. det där nya som vi ville. vilken start. ingen lätt vill jag påstå. men vi gav aldrig upp. vi höll ut och ja, vad ska jag säga. att hålla ut liiite till, det lönade sig. att följa sitt hjärta det lönar sig. att inte ge upp och kasta in handduken, det lönar sig! jag är säkert en idiot i mångas ögon. men mina val i livet har bara gjort mig starkare, och jag har vuxit enormt som människa. och det är för mig oersättligt. vi har gjort det här tillsammans du och jag. och så länge du och jag vet, så behöver jag ingenting mer. jag älskar dig hjärtat! och jag vill att du ska veta en sak - du gör mig till den lyckligaste tjejen i hela världen. tack!



Kommentarer
Postat av: Linda

Naaaaw, ni e så gulliga :)

Kramis



2012-01-26 @ 15:56:24
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: Marielle

Du är så bra på att få ur dig. Du är verkligen känslomänniska. Jag tänkte på dig härom dagen när jag hitta de en gammal tidning där det stod om en tjej som haft ett skitjobbigt liv och ätit antidep. mediciner och varit självskadande och inte haft några seriösa förhållanden pga hat mot sin kropp och sig själv. Hon hade borderline. Men viste inte av det. Idag vet hon och mår mycket bättre och har lärt sig att styra det i sitt liv. Tänk att vara så upp och ner och dem uppåt känslorna måste vara helt jävla underbara :)! Du är så stark Fanny, du gör det skitbra! Ska du gå ut i skolor och berätta nått?

2012-01-26 @ 21:01:07
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback