Rörd!

Ni är SÅ fina! Tack för att ni blivit så glada för vår skull!! Allt känns helt underbart! Bara myser runt och lyckan sprider sig ut i vartenda hörn i kroppen! Tänk! Vi ska få en bebis till! Har så mycket tankar i huvudet! Hur blir det? Hur kommer det kännas? Kommer det vara lätt eller svårt? Men så tänker jag: det blir vad man gör det till! Och jag vet att det här det kommer bli SÅ bra!! Det känns i hela kroppen!

Har alltid velat ha fler än ett barn och samma gäller Sebastian! Att ha en stor familj har jag själv alltid saknat! Liv och rörelse i vårt hus, barnskratt och lycka! Såklart tunga dagar också, men det är SÅ värt det!! Jag är så kär i Hector och har njutit av honom sen dag ett, jag kommer aldrig känna att han gjorde så mitt liv stannade upp, för det har rullat på mer än någonsin sen vi fick reda på att han låg i magen! Att få barn är en gåva och jag är lycklig!! Det kunde inte bli bättre än såhär! <3 tänk va kul dom kommer ha ihop (: på semestrar och ja, jämt! Vi slipper nog svartsjukan också. Tror Hector kommer vara för liten.

Mamma blev så glad! Jag älskar dig! Du lyfter upp mig! Och du är den bästa mormorn Hector kunde få! Det ser man i hans ögon när han skrattar och tittar på dig <3

Jag kommer vara färdigutbildad diplomerad energiterapeut ett halvår innan min andra ledighet är slut (: så ni som tycker att livet inte kan rulla på trots barn, ni har så fel!!!! Jag är så nöjd med mina val i livet, det är ju jag som valt dom! Alltid gått min egen väg, lyssnat på mitt inre istället för på andras råd. Och det har alltid blivit bra! Att lita på sig själv och veta att man kan bara man vill, det är en riktigt bra grej (;

Puss!!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Vist är det mysigt när man verkligen har bestämt tillsammans att vi vill ha barn och så går man den vägen. Sen att bestämma om ett andra barn när det är så tätt ( jag har 1år och 4 mån )och båda vill det lika mycket igen. Det är så roligt och det känns så glädjande och pirrigt :). Hoppas på en bra och fullgången graviditet för er :).

2012-01-11 @ 21:22:31
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback