Sleep tight don't let the bedbugs bite

Nu ligger vi i sängen äntligen (: tänk att det ska ta så lång tid för oss att komma i säng (; det är långa badrumsbesök, släcka alla ljus, tömma diskmaskinen och fylla på den, natta Hector, bädda upp sängen, hämta vatten, tömma kattlådan, fylla på mat och vatten till katterna och ja! Haha! Det tar en stund (:

Hur som helst! Nu ska vi sova! Imorgon väntar målning för min del och vi ska åka och handla mat. Älskar när kyl och frys är fyllda. Speciellt nu när jag är så hungrig! För gud vad jag äter! Men det hör ju till (; jag har inte riktigt smält än att det ligger ett litet pyre i min mage. Att vi ska bli fyra. Tänk om jag vetat det här för 1,5 år sen. Jag hade antagligen inte trott på det!

Men glad det är jag! SÅ JÄKLA GLAD :D

Natti natti! <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gratulerar, snart är du 2-barnsmamma. Dubbelt jobb men också dubbelt så mycket kärlek. Bättre än allt 

2012-01-12 @ 23:57:25
URL: http://gladayoyo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ååh grattis! Va kul för er :)

2012-01-13 @ 01:59:13
URL: http://frokenudd.wordpress.com
Postat av: Anna

Jag är också jätteglad :D hoppas bara du får gå till V40 den här gången!! :)<3

2012-01-13 @ 07:35:15
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se/
Postat av: Sarah

Grattis! Jag var borta en dag och så möts man av detta! Så kul, det kommer gå jättebra. Kram

2012-01-13 @ 09:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback