Sms kärlek

Jag älskar dig mer och mer för varje dag! Min kärlek till vet jag är evig! Jag kommer aldrig sluta älska eller åtrå dig
Du är mitt allt Fanny! Jag älskar dig mer och mer för varje sekund och därför vet jag att min kärlek till dig är evig!
Du får mig att skratta och le. Då låter mig vara mig själv och mitt klumpiga jag
Med dig är allt så rätt och jag är så glad att du är min och jag kommer få vara vid din sida för evigt! Du har gjort mig till den lyckligaste mannen i världen! jag älskar dig över allt annat och jag har så sjuk längtan efter dig att jag vill bara hem o få krypa ner vid din sida!
Jag älskar dig gumman! utav hela mitt hjärta och själ!!

Jag har världens bästa make och kärlek vid min sida!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback