Stockholm

Mysig helg är nu inbokad i Stockholm! Imorgon på dagen umgås jag med mamma, tänkte springa runt lite på stan och köpa några bodys åt Hector, jag rensade i hans garderob.. Eko! Han växer så det knakar (: sen på kvällen kommer Anna hem till mamma, mamma ska bort så vi tänkte ha mysig tjejkväll :D blir bebisgos såklart (hon har ju sin ellie) middagsmys, hyrfilm och godis! Ansiktsmask och massa snack! Längtar!! <3 på söndag ska jag fixa klart en sak på dagen, sen träffas jag och Alexander! Och på em kommer Johanna och hälsar på! Blir nog fika på något mysigt fik och mys! En riktigt bra helg! Kvällen är toppen, vi har lagt elände på hyllan känns onödigt att ödsla tid! Roligare finns det... Typ som att kolla på film och gosa och äta godis! Och det är precis det vi ska göra nu!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback