trötter

hoppas ni har en jättemysig kväll (: jag och hector blir snart ensamma här hemma, och att slappa i soffan med en kopp te framför en varm brasa under en filt med laptopen i knät låter väldigt lockande (: har varit duktig och fått in fyra ikea kassar med rentvätt i skåpen. förstår inte riktigt hur det gick till, för lådorna var allt annat än tomma. nya kläder det behöver vi verkligen inte :P

vi har ätit jättegod middag och suttit och myst och pratat länge, tittat på en film och drukit te, mys! hector låg och snusade på min mage nyss, lilla grodan, han drar ihop sig så gulligt ♥ och nu sitter han i sin babysitter och tittar in i elden, den är spännande (:

tänkte surfa runt lite på nätet och få lite inspiration, styleroom är en riktigt bra sida tycker jag! sen får vi se hur kvällen utvecklar sig, älsklingen min kommer hem runt elva. kvällspass. snart snart är det slut med det här, hans chef vill befodra honom. en fast mycket bättre lön och mindre oro, det ser vi fram emot, ja! (:

ha en jättemysig kväll nu. det ska vi ha (: puss&kram.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback