God morgon!

Inlägget innan glömde jag helt av att publicera haha (; vi hade en mycket mysig kväll igår om man bortser från att mina gravidhormoner är läskiga i mellan åt. Men enligt min snälla make är jag "mycket lättare" den här graviditeten än med Hector! Haha, stackars Sebastian! Och mig själv! Jag känner inte igen mig i mellan åt. Petra lugnade mig med att "alla är så" ja vi kvinnor klagar på att få gå runt i nio månader och ha alla gravid krämpor.. Men männen får nog stå ut med en hel del skit dom med :P Jag sitter och dricker upp mitt frukost te och planerar inredning i matrummet! I vinter stoppar vi in en braskamin i matrummet och i slutet av månaden flyttar det in ett kolsvart vitrinskåp i vår matsalsdel. Kommer bli fint! Mycket fint! Och väldigt mysigt med kaminen. Bra investering som sänker uppvärmningskostnaderna och mysfaktorn hamnar på topp! Familjen mys investerar i mer mys till mysigaste huset :D att fixa och dona och planera det är ett av mina största intressen. Och i mitt huvud byggdes rom på en dag höhö. Nej man får helt enkelt prioritera och i år innan vintern kommer har vi gjort mycket för att sänka uppvärmningskostnaderna. Braskamin, och täta våra gamla spegelfönster. Och så har vi ju nytt kylskåp med hehe. Många bäckar små! Nu vaknade vår sömntuta! Ska ge honom hans frukost och japp vi gör egen banan yoghurt (: Marielle undrade. Väldigt lätt. Mixa banan och häll på lite naturell yoghurt. Mycket uppskattat av hector! (: Efter ska jag ta och röja efter festen på altanen. Och spola bort massa löv som fallit från syrenbusken. Är det redan dags för löven att falla av?! Sommarn har ju knappt börjat ^^ Vi åker till Linköping sen! MVC besök och sen lunch ute, mysa och fika. Bankmöte senare och pressa räntorna (; efter det blir det middag och sen hämtar vi upp Helena, Joakim och Hugo vid stationen! Mysigt! Ha en jättebra dag! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback