Lördag

Våran annars sömntuta var piggelin i morse så nu är älsklingen uppe med honom och ger frukost! Mysigt med våra rutiner. Hector kommer alltid in till vårt sovrum och myser en stund innan vi går upp. Men nu ligger jag kvar på beordrande från maken ^^ Dagen är än sålänge oplanerad, men blir det bra väder gör vi matsäck och tar med till badet och myser! Grilla ska vi göra ikväll iallafall oavsett väder (; Jag får många mejl varje dag där många av er mår dåligt. Och jag läser varenda en. Tyvärr finns inte tiden alltid att svara, hur mycket jag än vill. Men jag har en kategori här på bloggen med tips, råd och hjälpmedel som ni mer än gärna kan gå in och läsa under. "träning hälsa och personlig utveckling" där står många tips om vad jag gjorde för att ta mig ur åren som var jobbiga. Jag hoppas ni förstår. Jag svarar ofta och med väldigt långa mejl till er, men när det dimper ner hur många som helst varje dag och jag knappt har tid till familjen och just nu måste jag varva ner och bara vara.. Så blir det knepigt! Men som sagt! In och läs där! Och glöm inte, att hur nattsvart det än känns. Så finns det alltid hjälp att få!! Vi hörs under dagen! Var rädda om er och tack för era kommentarer. Har som sagt svårt att svara på dom, men försöker svara här i inläggen (: puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback