Morgon!

Hoppas ni mår bra! Jag är nyvaken och ska hoppa i duschen. Brukar alltid duscha på morgonen så har jag full koncentration på herr bus sen under dagen. Och eftersom Hector vaknar efter mig så ja. Snabb dusch :D sen frukost! Och kanske promenad. Glad att vi har sittdelen nu. Han klättrade nästan ur liggdelen. Och jag förstår honom han vill ju se ut! :D Magen har sjunkit massor. Läste att bebis har fixerat sig då och mycket riktigt man känner huvudet när man känner längst ner på magen. Nu får han in sånna härliga sparkar mot revbenen haha aj! Vi hörs under dagen! Nu duscha! Puss och ha en riktigt bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag är så bebissjuk så jag döör av att höra om din graviditet och se bilderna. Jag minns sparkarna som va mysiga och dem som är lite hårdare mot revbenen och spjärnande rakt över magen s det sved o brände :). Det är så mysigt med gravidmagar:).

2012-07-13 @ 10:12:15
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback