Mys på uteservering med fina familjen

Mysig dag vi har haft! En riktigt bra fredag och än är den inte slut! :D jag och Hector åkte taxi till Linköping gratis! De ni ^^ man får ringa och beställa eftersom bussen inte går ut till oss under sommaren och ja, då står östgötatrafiken för taxi kostnaden. Hehe. Sen blev vi avsläppta inne i Linköpings vid shoppinggatorna. Gick till body shop och köpte ny nattkräm den är riktigt bra! Uppenbarligen då taxi chauffören trodde att jag var arton?! Haha! Mina skrattrynkor går lixom inte missa. Men dom älskar jag! Bevis på att jag skrattar väldigt mycket! Köpte en body butter choklad också. Skulle kunna äta den haha! Sen blev det h&m köpte massa strumpor åt Hector och nytt smink åt mig. Sen Åhléns, ett svart betong ljusfat, svart blockljus och en cool svart tröja med vita retro bilar på åt zid! Bästa av allt? Allt var gratis :D det är bra att vara medlem överallt haha. Jag samlar på mig "presentkorten" och så handlar jag för dom i mellan åt. Perfekt! Vi har myst i solen, gosat och haft det bra! Mötte upp älsklingen när han slutade jobbet och gick till hemmakväll, hyrde tre filmer, en ser vi ikväll blir mysiga filmen "new years eve" och köpte godis! Sen blev det god middag på en uteservering! Älskar Linköping på sommaren! Fullt med uteserveringar och människor! Härliga sommarkväll. Underbara älskade familjen <3 vi åt oxfilé, revbensspjäll, pommes och beaneisås. gott! Och nu är vi påväg hem. Myskväll. Lägga Hector som var så duktig idag charmtrollet. Alla ler haha. Och han ler. Älskade unge! Två framtänder har han fått nu också. Haha. Gullig! Ha en mysig kväll så hörs vi imorgon! Puss! <3


Kommentarer
Postat av: Anna-Ellies mamma

Mysigt gumman!! :)
Åh den var jättemysig, new years eve!
<3

Svar: hej gumman!! ja den var jättemysig! gillar såna filmer! <3
little misssunshine

2012-07-20 @ 21:54:51
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se
Postat av: Jessica

Vad jobbar Sebastian med? Har för mig att du skrivit det men jag har glömt.
Hoppas att ni haft en fin kväll!

Svar: svarade i ett inlägg :)
little misssunshine

2012-07-20 @ 22:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback