Mysigt


Kommentarer
Postat av: Ami

Första bilden är så vacker att man blir tårögd! <3

2012-07-25 @ 22:43:47
URL: http://www.aliveagain.blogg.se
Postat av: Marit

Hej Fanny!

Vilka jättefina bilder! =) Så himla söt han är!

Tack fina du för din kommentar i min blogg... Det värmde så mycket. Jag beklagar verkligen sorgen efter din älskade katt också... Vad tråkigt... Jag tror bara man kan förstå hur det känns att mista sin katt när man älskar sina djur som sina egna barn. De blir ju också en del av familjen, så nära och så älskade. Usch det är så hemskt, men man får minnas allt det fina de har gett. Alla fina minnen. Då lever de kvar hos en för alltid... Underbara, vackra djur!

Såg föresten att du gjort rabarbersaft! =) Blev den god? Tänkte tipsa om att frysa in det som inte går åt inom ett par veckor, för jag uppäckte att min saft som var kvar hade möglat...

Hoppas ni har en härlig helg!

Kram kram! =)

2012-07-28 @ 14:53:23
URL: http://stridhhomedesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback