Snart

Nu går detinte ens att blogga via blogg.se från datorn. Gah! Dom har lovat att appen ska varafixad i veckan.. Hm. Vi får väl se (; jag kommer blogga som bara den då. Det kliar i fingrarna och jag har lite smått abstinens! ^^ nu ska vi äta frukost. Och sen fixa hemma :D göra mys inför lördag! 
 
Vi har tatuerat oss (: grannen är tatuerare och det man betalar vanligtvis för en betalade vi för fem (; så nöjda! Och så är det omöjligt att lägga upp bilder när man bloggar från mobilen (safari) såfort jag kan kommer bilder! 
 
Nu frukost och mys med minfina fina familj <3 ha en underbar torsdag! Puss!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Saknar dina inlägg! Ska bli kul att se de nya tatueringarna också. Ha det fint!

Svar: Jag saknar verkligen att blogga! :( glad att ni väntar! Kramar
little misssunshine

2012-07-05 @ 13:31:56
Postat av: Anonym

Ser fram emot fler inlägg och att få se era nya gaddninga :)

2012-07-05 @ 22:00:22
Postat av: Madeleine i CA

Ser fram emot fler inlägg och kul att få se era nya gaddningar.

Svar: Har inte vi varandra på fb? :) där finns bilder på tarueringarna! Kram
little misssunshine

2012-07-05 @ 22:02:48
URL: http://www.maddes-cali-dreamin.com
Postat av: Madeleine i CA

sv. Jag la till dig nu!

2012-07-06 @ 16:45:48
URL: http://www.maddes-cali-dreamin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback