Tisdag!

God morgon! (: sovit gott? Jag vaknade fyra pigg som bara den. Men nu börjar jag bli trött igen. Ska äta frukost på sängen (världens bästa älskling är nere och brer mackor) och sen slumra tills Hector vaknar. Brukar bli vid nio, tio, halv elva. Kommer bli roligt sen när vi ska upp till dagis (; haha. Han är då inte morgon pigg vår lilla kärlek. Igår vart det så fint väder så jag skippade baket och var ute och pysslade i trädgården istället. Men idag ska det bli åska och regn! Så mysigt! Och då blir det perfekt med bakning! Mysa i soffan och läsa family living och planera zid rummet. Satt i går kväll med varsinn kopp te och planerade hur vi ska renovera och inreda. Lite ändrade planer än innan, men inget är ju skriver i sten (; tror det här blir så mycket bättre! Vi hörs under dagen såklart! Ta hand om er! Ps. Att det inte blir mellanrum i texten är bloggappens förtjänst (; hoppas ni kan läsa iallafall! Bättre inlägg utan mellanrum än inga inlägg alls.. Visst?! (: puss!


Kommentarer
Postat av: Felicia

På min dator är det mellanrum iaf :)

2012-07-10 @ 12:47:17
Postat av: Felicia

På min dator är det mellanrum iaf :)

2012-07-10 @ 12:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback