UNDERBARA

vi hade verkligen en supermysig kväll igår. ja dagen också (: sommarfesten som vi längtat efter så mycket blev riktigt lyckad! tack alla som var med. vi blev så glada att ni var här ♥ vi badade i sjön, gick promenad på dagen och framåt kvällen när marchallerna, ljusslingorna och alla levande ljus tändes och vi grillade.. åh, SÅ mysigt! satt bara och njöt. jag åkte på att blanda drinkar hela kvällen. jobbade en sväng som bartender tidigare, så ja. men sånt är kul (; blev massa jordgubbsdrinkar, melondrinkar och bärdrinkar. och folket drack. och skrattade. och tjoade. och myste. lyckad fest minst sagt! så nöjda :D

idag gjorde vi en jäkla massa äggröra och stekte bacon och serverade vattenmelon till alla som sov över. sen har vi bara myst runt här hemma. jag har sålt tre plascher och johanna är och tatuerar sig hos vår granne :D senare blir det ikea då marie, sebastians tjejkompis vill dit hon bor flera mil ifrån ett ikea så får passa på (:
 
NU fungerar appen. så nu ska jag blogga var så säkra! PUSS på er.
 
 
usla mobilbilder. jag fotade mest med systemkameran igår, så det får jag visa sen (:
 


Kommentarer
Postat av: Marielle

Ser urrmysigt och gott ut.

2012-07-08 @ 20:55:40
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback