Fredag!

Äntligen fredag :D som jag längtat! vi har massa mys inplanerat, ikväll ska vi äta grillat. blir smokey burger med lökringar. man häller i grillsås som smakar rökt i köttfärsen när man gör hamburgarna och stekter bacon till, tomat, sallad, rödlök.. ja det vanliga man har på hamburgare och så ost såklart. bröd och till lökringar. mums! ska bli riktigt gott. 
 
ikväll måste vi bli klara med påkopplingen av vattnet har inte funnits tid i veckan då älsklingen jobbat, men så luktar det avlopp i hela hallen :P för att toaletten är påkopplad men inte genomspolad. uuh. vädrar bra nu när det är så pass bra väder (: därav inga bilder. men snart så.
 
på torsdag kommer sebastians tjejkompis marie hit från vilhelmina. det är en bit att åka! ska bli jättemysigt att ses äntligen (: och så är hon här över helgen när festen är. den närmar sig med stormsteg! ska bli sjukt kul att träffa alla igen. amie och gabbe är här för första gången också, mys att få visa allt. ser verkligen fram emot det här. hoppas hoppas vädret blir bra. vi ska ju bada i "vår" sjö :D och grilla och ha en stor picknick i trädgården under massa ljusslingor, kommer bli kalas (:
 
nu är det dags för hectors lunch. sen sova. passade på att blogga lite ifrån datorn nu. vi har datorrummet innanför hectors rum, så bli knepigt att blogga dom timmarna han sover på dagen och sen efter halv åtta på kvällen då han somnat för natten. och ja, när han är vaken vill vi ju umgås med honom. sååå hoppas dom fixar bloggappen. det var så smidigt och gick så fort. gah.
 
nu lunch sen ska jag sätta en bröddeg som får stå och jäsa medans jag pluggar teori (: ha en underbar fredag fina ni. pusspuss.
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag ser verkligen bilder framför mig hur ni skrattar och hoppar i vattnet. Ser det som i en amerikansk ungdomsfilm.

2012-06-30 @ 23:43:41
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: Anonym

FAAAANNYYY JAG SAAAAAAAAAAKNAAAAAAAAAAAAAR DIG! Jag veeet att det är blogg.se som inte fixat appen, men ändå är jag här typ tre gånger om dagen haha..!

Svar: Haha söööööötaste!!!! Och vet du? Varje dag när du inte skriver, så SAAAAKNAR jag dig!!!!
little misssunshine

2012-07-01 @ 11:49:20
Postat av: mimmi winter

skrev en kommentar men tror jag lyckades ta bort den. skulle säga att jag saknar dig! =)

Svar: None
little misssunshine

2012-07-01 @ 12:05:49
URL: http://www.nattstad.se/MimmiWinter
Postat av: Madeleine i CA

Hoppas ni haft en fin helg.. Åhh va gottt med hemmabakat bröd.. måste nog knåda ihop en deg idag. Mmm.

Svar: None
little misssunshine

2012-07-01 @ 16:59:20
URL: http://www.maddes-cali-dreamin.com
Postat av: Mimmi Winter

Fanny, är du intresserad av ett porträtt av Hector eller någon annan? Jag har precis börjat ta emot beställningar. hittade igen förresten kommentaren jag skrev som försvann. Det var den som löd "FAAAANNYYY JAG SAAAAAAAAAAKNAAAAAAAAAAAAAR DIG! (...)" ju =)

Svar: Absolut det är jag gumman! Men nu har vi lite mycket utgifter tyvärr. Men sen så :D
little misssunshine

2012-07-03 @ 16:18:39
URL: http://www.nattstad.se/MimmiWinter
Postat av: Marit

Hej Fanny! Tack för din fina kommentar! =)

Jag tror vi är ganska lika du och jag, tror det är därför jag älskar din blogg så mycket! ;) Det är verkligen så, att man kan bli så mycket lyckligare av att fokusera på det positiva. Man kommer inte alltid lyckas men man kommer så himla långt bara genom att försöka. På så sätt är man snäll mot sig själv och visar att man förtjänar att må bra. Det är ok att de negativa tankarna tar över ibland, men ju mer positiva tankar man tänker och ju tacksammare man är över sitt liv, desto mer sällan kommer de negativa tankarna har jag märkt. Tillslut är det mest glada tankar kvar. Känns lite som receptet på lycka. =)

Älskar din inställning till livet. Du inspirerar verkligen!

Hoppas du mår bra och att du får en fortsatt bra vecka! =)

Kramar!

2012-07-04 @ 22:04:07
URL: http://stridhhomedesign.se
Postat av: Marit

Hej Fanny! Tack för din fina kommentar! =)

Jag tror vi är ganska lika du och jag, tror det är därför jag älskar din blogg så mycket! ;) Det är verkligen så, att man kan bli så mycket lyckligare av att fokusera på det positiva. Man kommer inte alltid lyckas men man kommer så himla långt bara genom att försöka. På så sätt är man snäll mot sig själv och visar att man förtjänar att må bra. Det är ok att de negativa tankarna tar över ibland, men ju mer positiva tankar man tänker och ju tacksammare man är över sitt liv, desto mer sällan kommer de negativa tankarna har jag märkt. Tillslut är det mest glada tankar kvar. Känns lite som receptet på lycka. =)

Älskar din inställning till livet. Du inspirerar verkligen!

Hoppas du mår bra och att du får en fortsatt bra vecka! =)

Kramar!

2012-07-04 @ 22:05:27
URL: http://stridhhomedesign.se
Postat av: Marit

Hej Fanny! Tack för din fina kommentar! =)

Jag tror vi är ganska lika du och jag, tror det är därför jag älskar din blogg så mycket! ;) Det är verkligen så, att man kan bli så mycket lyckligare av att fokusera på det positiva. Man kommer inte alltid lyckas men man kommer så himla långt bara genom att försöka. På så sätt är man snäll mot sig själv och visar att man förtjänar att må bra. Det är ok att de negativa tankarna tar över ibland, men ju mer positiva tankar man tänker och ju tacksammare man är över sitt liv, desto mer sällan kommer de negativa tankarna har jag märkt. Tillslut är det mest glada tankar kvar. Känns lite som receptet på lycka. =)

Älskar din inställning till livet. Du inspirerar verkligen!

Hoppas du mår bra och att du får en fortsatt bra vecka! =)

Kramar!

2012-07-04 @ 22:06:22
URL: http://stridhhomedesign.se
Postat av: Marit

Hej Fanny! Tack för din fina kommentar! =)

Jag tror vi är ganska lika du och jag, tror det är därför jag älskar din blogg så mycket! ;) Det är verkligen så, att man kan bli så mycket lyckligare av att fokusera på det positiva. Man kommer inte alltid lyckas men man kommer så himla långt bara genom att försöka. På så sätt är man snäll mot sig själv och visar att man förtjänar att må bra. Det är ok att de negativa tankarna tar över ibland, men ju mer positiva tankar man tänker och ju tacksammare man är över sitt liv, desto mer sällan kommer de negativa tankarna har jag märkt. Tillslut är det mest glada tankar kvar. Känns lite som receptet på lycka. =)

Älskar din inställning till livet. Du inspirerar verkligen!

Hoppas du mår bra och att du får en fortsatt bra vecka! =)

Kramar!

2012-07-04 @ 22:08:24
URL: http://stridhhomedesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback