Stan

Riktigt mysig dag har det varit. Maria är här och hälsar på. Helgen går i rasande fart. Känns som att vi skulle behövt en hel vecka minst! Kommer sakna henne så mycket imorgon ): men vi ses ju snart igen! Vi har varit inne i Linköping idag, tog bilen in, lyssnade på hög musik och pratade om allt mellan himmel och jord. Älskar att vi är så avslappnade med varandra. Att kunna vara tysta utan att det stör. Båda bor på landet så vi vet vad njutningen av lugnet här ute på landet betyder. Avkoppling! Inne i stan fikade vi på ett mysigt lummigt café uppe på en höjd, åt glas och drack hallonsoda. Promenerade i Linköpings trädgårds förening och suttit och myst på en bänk och tittar runt i affärer. Ätit ben&jerry glass i solen och gått i spöregn genom ett grått Linköping. Kramats och fått tårar i ögonen. Vad den här människan betyder mycket för mig. <3 och imorgon åker hon hem.. Tomt.

Älsklingen hade gjort hemgjord pizza när vi kom hem, finaste och panna cotta med kanel, anis, kardemumma, med lime överdrag. Det ska vi fika med snart (: gott! Och massa godis från hemmakväll fick vi med oss hem också. Myskväll med film och godis!

Har precis köpt en slapp t-shirt från en sida jag hittade innan miinto.se cheep monday har alltid varit en favorit och att mysa runt i den hemma med bebis magen blir bra! Dom hade jättebra grejer! Inte ofta jag handlar kläder till mig själv, men den här fastnade jag verkligen för! (: det är den på bilden här nere.

Nu blir det myskväll! Hoppas ni mår toppen! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback