Underbara

Jag har fått krama människor hela dagen som jag aldrig vill sluta krama. Johanna skrev ett sms efter att hon åkt från babyshowern "Dina kramar är bäst, de är så varma och Äkta! Fina vän <3" älskade vän. Äkta vänner delar man ut kramar som är äkta.

Jag har blivit berör inte bara en gång, två gånger utan flera gånger idag. Jag älskar er! Tack för er fina fina överraskning. För att ni finns, alltid finns här för mig. Ni betyder så mycket! <3

Och kvällen blev inte sämre. Jag älskar dig, mer än någonsin. Det är den där känslan du ger mig i kroppen som får bröstkorgen att resa sig av hjärtat som rusar i kroppen. Din varma famn, ömma händer, och dina vackra sorgsna bruna ögon. Jag älskar varje centimeter av dig, gör allt för dig, precis som du gör för mig. Vårt team är det bästa. Med dig klarar jag mig igenom allt. Du är den vackraste jag någonsin känt, både in och utsidan. Tack för en riktigt mysig kväll med öppna hjärtan, allt är så mycket klarare nu. Och du och jag tog två steg närmare varandra. Trodde inte det gick. Alltid din! <3

Nu är vi påväg till vårt charmtroll och hem till Amie och Gabriel. Där vi får sova i deras sköna säng. Man blir ju behandlad som en prinsessa (: det kan jag lova att jag uppskattar efter en hård natt haha.

Puss och tack alla för idag <3


Kommentarer
Postat av: Ami

Wow! Vilka goa vänner du har Fanny! <3

2012-06-03 @ 14:20:11
URL: http://aliveagain.blogg.se/
Postat av: Marielle

Men du det ser ut som att ett recept inlägg skulle sitta bra efter att ha sett denna bild :).

2012-06-03 @ 16:08:18
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback