FREEEEDAAAG!

åh mysmysmys! vi har tänt massa ljus i hela huset, missbrukar ikeas värmeljus hehe. lagade en storslagen tacosmiddag ihop alla tre, även fast hector mest satt och tokgungade i sin babysitter :D goungen! det känns så underbart att vi ska bli fyra snart. magen växer! jag verkar vara en sån som det syns på mycket på en gång. mysigt tycker jag! gravidmagar är ju så vackra! ♥ jag lovade ju mer foton efter vecka 13, vilket jag går in i veckan som kommer nu. så snart så! man dokumenterar ALLT första gången. men inte alls likadant nu. väldigt underligt tycker jag. men så har jag nog alltid varit lite underlig (; men som sagt, SNART kommer det mer bilder! har en make som tokgosar med magen och pussar på den, mysigt! det gillar vi, jag och bebis! ♥ han är den bästa pappan! på alla sätt och vis! tänk om vi hade vetat när vi var tolv när vi träffades för första gången att vi skulle skaffa barn och gifta oss. iih, lycka, mmhm :D jag är LYCKLIG!

vi ska fortsätta kvällen efter en riktigt god middag med en thriller, chips, dipp, cola och smågodis. och massa mys såklart. men först ska jag lyssna klart på den här. den blir jag glad av (;

imorgon jobbar jag fårn 8-13 och sen åker vi hem en stund innan vi åker till dennis och jossan. middag, efterrätt och myskväll med alla barnen. tror dennis tidigare två barn är hemma hos dom. och hans lillasyster. så det blir vi fyra och fem ungar (; tjohej!

ha en supermysig kväll nu. jag ska gå ner och pussas med mina killar och välja film! pusspuss!



vår skruttis nyfödd och en liten liten hector. så älskad! ♥



Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vad mysigt det låter hjärtat! :) hoppas ni får en jätte mysig fredagkväll. Hälsa Sebastian och pussa älskade lilla Hector från mig. Han är så pytte liten där. Och nu är han rund och go! Det är så gulligt med runda och knubbiga barn. Jag älskar det! <3 puss puss gumman

2012-03-02 @ 20:41:02
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback