kohagen

hej på er! mår ni bra idag? jag är skönt avslappnad i hela kroppen, myser runt, sitter och gråter en skvätt imellanåt.. jag är så jäkla känslig. kan bara se hector på en bild så kommer tårarna. det gör ont, jag älskar honom så otroligt jäkla mycket. min skatt. blir varm i hela kroppen varje gång han ler och skrattar. vilket han inte direkt snålar med. jag är så glad över att få vara hans mamma. det bästa som någonsin hänt.

vet ni? vi ska gå på arlas kossutsläpp, men idag hade vi vårt eget koutsläpp i hagen bredvid vårt hus, så just nu sitter jag och tittar på massa svart vita kor som hoppar runt i hagen och är glada. va fint att se! man blir glad :D nu är det vår. mysigt!

landet är bäst att bo på. har aldrig känt mig så hemma som här. lugnt och skönt, frihet! ren och frisk luft! vill aldrig flytta härifrån! frågade älsklingen igår "trivs du här" "TRIVS? jag älskar det här!!" så ja, vi valde ju helt rätt med det här. jag älskar hur vi var för ett år sen. vi satt i sebastians etta och hade precis fått reda på att vi väntade hector. och vi hade börjat leta nytt, större. så säger sebastian "duu.. ska vi inte flytta ut på landet?! jag har alltid velat bo nära naturen och ha ett hus" spontan som man är så sa jag sjääälvklart, hihi (: och på den vägen är det! och nu sitter jag här, tittar på dom glada kossorna, njuter av solen som strålar in genom fönstret och älsklingen och hector är därnere och tänder grillen, vi ska grilla korv och göra varsinn hajkbanan. ni vet när man snittar upp bananen och lägger ner choklad och slår in dom i folie och grillar, gott! hector får en hajkbanan utan choklad ^^

idag har vi gått på barnvagnspromenad, gjort ännu ett steg inne på toaletten. (vi renoverar ju ett badrum och en toalett samtidigt) och röjt lite. känner mig fortfarande inte helt kry. men febern är borta tror jag, det känns som det. man bli frisk fort när man är gravid. man läker snabbt (;

nu ska jag gå och hjälpa till med maten. ta och grilla (det har blivit min uppgift här hemma, haha kul är det) fast inte så roligt att lukta grillrök iof (; duka och pussa på mina killar!

hörs sen! PUSS! och ha en fantastiskt bra dag! det ska vi ha!



hans ögon ♥





Kommentarer
Postat av: Elisabet

Håller med dig, att bo på landet är underbart! Är uppvuxen på en bondgård, och det var den bästa uppväxt man kunde ha:)

2012-03-26 @ 14:30:19
Postat av: Jen Fotograf - Fotograf i Västervik

Haha vi var på betesutsläppet här för två år sen och vi var så smarta så vi ställde oss i helt fel ände.. såg inte en jäkla ko förrens de hade lugnat ner sig i hagen haha ;) Roliga var att vi trodde vi hade ställt oss på de absolut bästa platserna och var lite småmalliga för att vi skulle se så bra. Vi i ett nötskal ;) Förra året missade vi det så funderar på att testa i år igen och då ställa oss RÄTT! :) Det är ju så mysigt att se djur glada <3

2012-03-26 @ 19:51:34
URL: http://jenfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback