Lördag

Hej på er! (: vi har precis ätit en halv äcklig pizza vid mitt jobb. Var så hungrig! Så iaf nästan hela slank ner. chefen är så trevlig, jag gillar honom mycket. Han jobbade på som alla andra sånt gillar jag! Ingen viktigpetter som sitter och dricker kaffe på kontoret :P sa det till honom, och fick svaret att är man chef ska man ju kunna allt och han har ju så rätt! Han sa att han var riktigt nöjd med mig, att alla som jobbat ihop med mig varit det. Han berättade hur bra referenser jag fått från mitt gamla jobb och att min gamla chefs ända "det enda som var dåligt" var att jag hade flyttat och inte kunde jobba kvar. Kan säga att efter allt beröm så rann den där nervositeten av mig. Jag gillar mitt nya jobb :D

Och nu är jag TRÖTT! Inte jobbat på 9 månader och ja en hel del nya intryck och så är man ju lite nervös och när den släpper. Trötthet! Vi är påväg hem nu och sen ska vi till Dennis och Jossan på
Middag, sover nog kvar också. Imorgon sätter vi fart med badrummet! Får fixa med det på kvällar och helger nu. Nu bara måste vi bli klara. Jepp!

Vi tar med oss efterträtt och två kg lösgodis ikväll. Är det lördag så är det (;

Ha en riktigt mysig lördag! Helt underbart här! Solen strålar och himlen är blååå! Härligt!!

Bilden är tagen på jobbet idag! Eftersom att det är Coop extra nu så är det en sån gräslig grön skjorta (;


Kommentarer
Postat av: Anna

Men Conny jobbar ju på extra , där är det ju röda skjortor :S?

På Konsum är det ju gröna :P

2012-03-03 @ 19:34:03
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se/
Postat av: Marielle

Grattis till så dina ord och till ett jobb som du "bara fick". Vilket härligt flyt du har Fanny.D!! Tänk det hade du aldrig trott när allt va nattsvart.

2012-03-04 @ 14:24:43
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hej! Har en fråga som jag hoppas du vill svara på, du hade en apparat som du skrev ut små texter och satte på allt möjligt förut. Vad heter en sån apparat?

2012-03-04 @ 20:16:59
Postat av: fanny

FELICIA: hej :) förlåt för segt svar. appareten jag använder mig av är en "dymo" och finns på bla. clas ohlson. kostar runt en hundring :) kram

2012-03-08 @ 16:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback