Lösen

Jag hann svara på era mejl som kom i morse, men jisses nu hinner jag inte! Glad jag blir att så många vill fortsätta följa oss och alla er som vi peppar och inspirerar till att våga satsa! All kärlek till er! Jag har läst varenda mejl och ska försöka svara under dagen. Men när mer än två hundra mejl på bara några timmar trillat in så blir det svårt att svara på en gång. Ni är så fina. Varje ord har jag läst med glädje! Tack för att ni finns! <3

Nu är Hector lunch gröt matad och han och älsklingen min står utanför huset och väntar på mig :D blir en liten promenad till en lekplats här i området så ska vi gunga lite med Hector (: om han inte hinner somna i vagnen, han såg lite dåsig ut på ögonen (;

Fotar lite ute! Skit trist väder men vad gör det? Vi är glada idag :D hoppas ni mår bra! Kram


Kommentarer
Postat av: Therese

Jisses vilka snygga entrédörrar ! To die for!

2012-03-21 @ 07:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback